Geen gevaarlijke ziekte zou ik zo niet zeggen, vooral voor oudere en hele jonge honden kan het best zwaar te verduren krijgen.
Ik kwam met een pup van 5 maanden op cursus en daar was een hond aanwezig die zo moest hoesten dat het uit zijn tenen kwam. Dus ik had al zoiets van het zou toch niet dat hij met zijn zieke hond hier komt? Ja hoor, dus wel. Het was op zondag dat we daar geweest zijn, dinsdag heb ik de hele nacht met Prudence gezeten. Ik dacht dat ze in de hoestbuien zou blijven hangen. Ze kwam echt niet meer bij. Ben de hele nacht bezig geweest met van alles en nog wat tegen hoesten, zoveel mogelijk afwissene van hoestsiroop, honging, tussitin. Och wat was dat meisje er slecht aan toe
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Haar zusje kreeg het later ind e week en die was ook al zo slecht, de oudjes kregen het hier ook zwaar te verduren, maar de jongste honden toch het zwaarst. Ik heb echt de hele nacht wakker bij haar gezeten. Om te zorgen dat dat keeltje maar gesmeerd bleef.
Boefke schreef:
Ik heb geen ervaring met pensions, maar moet dat echt de kennelhoest? Dat is toch niet bepaald een gevaarlijke ziekte, of heb ik het mis? Misschien kun je voor andere dingen die ze willen de titers laten bepalen en dan alleen gericht enten daar waar t nodig is?