Ik ben sinds 2 weken overgeschakeld naar KVV voor mijn honden en probeer nu ook stilaan wat volledig vers te geven

Een paar vraagjes:
Ik had in de Makro verse kippevleugels, zalmkoppen en kalfshart gekocht.
Zalmkoppen zitten in de DV en de kippevleugels had ik ingeknipt aan het gewricht, zodat enkel de rechte stukjes overbleven.
Ik heb ook groentenpuree gemaakt voor een week (moet dringend een food processor hebben, want met de mixer lukt dat niet zo goed

Heb zaterdag dan een maaltijd gegeven van kalfshart met enkele kippenvleugels en groentenpuree. Viel goed in de smaak! Alle 3 (= mechelse herders) kauwden ze de kippenvleugels en slikten ze zonder probleem door.
Zondagmorgen hebben ze Duck gekregen en zondagavond opnieuw vers.
Onze Gast (en dat is net degene die de maagtorsie heeft gehad vorige maand) slikte de kippenvleugels toen heel binnen. Zonder probleem leek mij, maar een tweetal minuten later bekeek hij mij wat ongelukkig en slikte een aantal keren, alsof het niet goed bekwam

Ik was een beetje in paniek, omdat ik dacht dat het weer begon, maar toen was het over en heb ik niets meer gezien.
Is het echt niet gevaarlijk als ze die vleugels heel binnenslikken? Zijn die beentjes echt niet te scherp?
Ik heb ook een adres gevonden voor kippennekken en haal daar morgen 15kg en met wat geluk raak ik ook aan ongewassen pens

P.S.: Ik had nog een voorraad brokken en die moet ook stilaan opgeraken,vooraleer ik volledig op vers kan overschakelen. Ik geef nu tijdens de week ’s morgens brok en ’s avonds vers en in het WE volledig vers.
Kan dat, of is dat gevaarlijk voor onze Gast (maagtorsie gehad) en geef ik de korrels best aan de 2 anderen?