Moderator: Lizzy
chrisje schreef: Wat vinden jullie hiervan? Ons meissie krijgt soms gedroogde bananenschilfers, gedroogde abrikozen, vijgen, enz. Ik geeft dit als snoepje. Doe ik hier wel goed mee?Gedroogd fruit bevat veel meer suiker dan vers...
chrisje schreef: Oeps, ik wist niet dat het zo veel verschil gaf. Dus ik kan het beter ook niet in mijn dieet inlassenhaha, is wél lekker![]()
???
![]()
chrisje schreef: Oeps, ik wist niet dat het zo veel verschil gaf. Dus ik kan het beter ook niet in mijn dieet inlassenAls je zelf op dieet bent dan mag je niet eens gedroogde fruit in huis hebben!!!![]()
???
![]()
202Spots schreef: Als je zelf op dieet bent dan mag je niet eens gedroogde fruit in huis hebben!!!Jij bent streng!!![]()
Kruimel schreef: Nou, ik dieet en eet lekker nootjes en gedroogd fruit (dadels, vijgen, bananen).Dus wat ??? ???
Veel gezonder bij onweerstaanbare zoete trek dan snoep, koekjes ed.
En in noten zitten heel veelg ezonde stoffen. Dus!
Brumby schreef: lizzy. droog jij dan zelf je fruit ? Of koop je dat dan in de reformwinkel?Dadels en vijgen en abrikozen koop ik bij de reformwinkel. Ik kan ook moeilijk aan deze verse vruchten komen. Appels en banaan kan ik ook goed zelf drogen, maar koop ik gemakshalve ook wel eens bij de reformwinkel.
202Spots schreef: Dus wat ??? ???Dus poeh!
Kruimel schreef: Dus poeh!Het lijkt me ook altijd nog gezonder dan een zak snoep.
![]()
Waarmee ik maar wil zeggen dat gezonde zaken als noten wel degelijk een plaats in een dieet hebben. In tegenstelling tot loze suikers en zetmelen zoals snoep en koek.