Ik heb eventjes 'n vraagje:
onze monsters eten al tijden kvv en barfen 2 a 3 keer per week.
de afgelopen 3weken volledig barf.
nu heb ik twee konijnen gescoord, wanneer kunnen ze die krijgen??
Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Morgen?Yo, zullen ze wel leuk vinden maarrrr, kunnen ze de botten dan ook goed verteren???![]()
Jolly schreef: ja ik zou, indien ze wel ook al gewend zijn botten te eten, ze het idd lekker morgen gevendidot is echt zo'n hap slik weg monster , kipkarbo gaat goed dat verteert hij nu prima (en moet hij toch minstens één keer op bijten voor hij het doorslikt.)
tieneke schreef: Ze barfen al en dat gaat goed?Okee van de week dus twee hupppelende hondjes hiero
Morgen eten we dus konijn
Honden blij,jij blij 8)
pallas schreef: didot is echt zo'n hap slik weg monster , kipkarbo gaat goed dat verteert hij nu prima (en moet hij toch minstens één keer op bijten voor hij het doorslikt.)Dan zou ik vooral de poten even flink inknippen met een snoeischaar,doe ik ook voor het barfvarken(Tinus)
maar ik ben dus bang dat hij dat met de konijnendelen ook probeert.
pallas schreef: Okee van de week dus twee hupppelende hondjes hieroHebben ze al eerder konijn op?![]()
tieneke schreef: Hebben ze al eerder konijn op?Nee het wordt de eerste keer Spannund
Hier zijn ze er niet gek op de verwende krengen![]()
pallas schreef: Nee het wordt de eerste keer SpannundZe komen flink tekort zo te horen
ze vreten hiero daadwerkelijk alles en scheuren ook altijd van de honger....de zieltjes![]()
![]()
![]()