Moderator: Lizzy
Kruimel schreef: Kattengras kun je bij de dsz kopen in een bakkie. Voor binnenkatten die behoefte hebben aan grazen. Katten eten graag van tijd tot tijd wat stevige sprieten, die ze dan fijn weer uitkotsen met haarballenOk, dat is duidelijk, maar het is dus niet een speciale grassoort, dat dacht ik nl.
Kamerplanten doen het ook prima, vooral Kenia-palmen en payrus en dergelijke![]()
Kruimel schreef: Kattengras kun je bij de dsz kopen in een bakkie. Voor binnenkatten die behoefte hebben aan grazen. Katten eten graag van tijd tot tijd wat stevige sprieten, die ze dan fijn weer uitkotsen met haarballenIs het eigenlijk zo dat ze het echt nodig hebben dat gras? Ik heb 1 kat die nooit buiten komt en geef hem ook nooit kattengras. We hebben ook geen planten. Vroeger gaven wij ook nooit kattengras, maar toen hadden we een tuin. De haarballen komen er hier ook zonder gras wel uit
Kamerplanten doen het ook prima, vooral Kenia-palmen en payrus en dergelijke![]()
Boefke schreef: Is het eigenlijk zo dat ze het echt nodig hebben dat gras? Ik heb 1 kat die nooit buiten komt en geef hem ook nooit kattengras. We hebben ook geen planten. Vroeger gaven wij ook nooit kattengras, maar toen hadden we een tuin. De haarballen komen er hier ook zonder gras wel uitEuhh wanhopig proberen om ze aan te leren van je mooie plantjes af te blijven??? Is mij nooit gelukt, maar de hond vind het heerlijk! En zo als gezegd in het veld zitten er te veel chemicalien op het gras., dus heeft het verder nog een functie?