Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door maja
#498230
mijn lhasa apso lust geen lever en vis , ik ben deze week volledig gaan barfen , ze sorteerd het gewoon ik had het bij haar heel fijn geknipt en door het vlees
gemengt maar medam sorteerde het gewoon toch nog uit haar bak.....
moet ik haar nu toch maar levertraan geven zo ja hoeveel keer p/week
ik had voor vandaag zalmkop , na 2 weken in de vriezer
gelegen te hebben was het eindelijk zover ik erg benieuwd natuurlijk , de shih-ztu rukte het uit mijn handen en was hap slik weg leuk he.................
de lhasa liep er gewoon bij weg heb die shih-ztu alles op vreetschuur dus die had 2 porties ze lig nu uit te buiken .
Door jon
#498366
;D Ha, dat komt me bekend voor! Mijn tibetaanse spaniel weigerde ook vis en lever. Ik heb in eerste instantie de lever licht gekookt en fijn gemalen met wat hutekase gegeven. Toen ik voor ons zelf kippelevertjes ging maken en hij stond te bedelen gaf ik hem een stukje, rauw dus en ........hap weg. Nu eet ie het soms wel soms niet. Toen ie het niet wilde eten gaf ik wel levertraan. Ik gaf 10 druppels door z'n maaltijden (Lhaki weegt 7,5 kg en ik heb dat toen heel precies berekend.Ergens moet je dat wel op BP terug kunnen vinden) Nu geef ik niets meer. Wat ik ook wel geef is schelvislever uit blik, daar zit ook veel vitamine A in en dat vindt ie heerlijk.
Door Syllie
#498598
Ook hier een hond die de lever alleen eet als hij in stukjes gesneden is en de even kort is gekookt (giet er meestal even kokend water over).
Sommige dingen is ook een kwestie van vol blijven houden over vis deed diezelfde hond ::) in eerste instantie ook moeilijk. Gewoon een paar keer achter elkaar aanbieden en nu eet ze zonder problemen hele makrelen :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door