ik heb hals over kop een logeer hond gekregen (bull terrier) van mijn buurvrouw omdat vannacht haar vriend is dood gestoken dus ze vroeg aan mij of ik op def wilde passen en ik doe dat het gaat goed met monky en nu mijn vraag ik geef monky semi barf en monky is 3 jaar oud en erg actief en krijgt een kilo voer per dag gedeelt over 2 maaltijden maar ik zou niet weten hoeveel die pup moet hebben hij is +- 7 maanden +-22 kilo hoevvel voer zo ik hem moeten geven en is het beter om het in 3 keer te doen ik heb wel brokken van hem gekregen daar staat dus ook niks op en omdat ik niet wil dat monky brokken eet geef ik die pup ook maar semi barf
ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen want ik wil wel zo goed mogenlijk voor hem zorgen en ik weet wel hoe ik met honden om moet gaan maar aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben met dit voer ben ik toch wel een beetje onzeker en normaal krijg je goeie instructies bij een hond waar je op moet passen maar in de omstandigheden van vandaag ging dat gewoon niet
groetjes nicole, monky en def