Groetjes,
Cindy
Moderator: Lizzy
Cindy de Wolf schreef: He Laura Bedankt! Wij eten zelf ook scharrelvlees en ik proberen dit zo veel mogelijk voor de honden ook te doen. Maar net als jij hik ik tegen de kosten aan. Maar goed zo af en toe moet dan maar kunnen al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrustIk heb zelf maar 2 honden en zelfs dat red ik niet. Ik eet zelf helemaal geen vlees en ik baal er van dat ik wel de bio-industrie stimuleer. Dus of ik word ooit heel rijk5 honden van om en nabij de 30kilo op biologisch barf zetten wordt ook ons te kostbaar
Groetjes,
Cindy
Lizzy schreef: Ik red het ook niet hoor. Ik heb 2 adresjes, 1 voor scharrelkip en 1 voor biologisch rundorgaan (soms heb ik teveel voor eigen gebruik en dan kunnen anderen er van mee profiteren).ja zoals wij
Lizzy schreef: Ik red het ook niet hoor. Ik heb 2 adresjes, 1 voor scharrelkip en 1 voor biologisch rundorgaan (soms heb ik teveel voor eigen gebruik en dan kunnen anderen er van mee profiteren). Laatst hebben we dan biologisch lam kunnen kopen. Maar de rest is helaas allemaal bio-industrie....of cavaliertjes?????????????. Ik kan het me gewoon niet permiteren. Hierna neem ik tjiewaawaa's
![]()