Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lette
#486841
Je ziet op tv vaak de power juicer voorbij komen, is dat wat om groente en fruitmixen mee te maken?

Heeft iemand hier ervaring mee? en zou je hier ook bladgroentes in kunnen?

Nu doe ik het met een keukenmachine en staafmixer, dit lukt ook wel maar als ik op tv dit apparaat zie dan ziet dit er veel makkelijker uit.

Je krijgt dan een klein beetje pulp van de groentes en veel sap maar dit kan je daarna natuurlijk weer gewoon mengen
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#486897
Ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
Ik heb het ook met intresse bekeken, en heb uitgevonden dat het hetzelfde apparaat is als de Princess juicer 1955. En die zou gewoon in de winkel te koop moeten zijn.

Ik denk er sterk over die te gaan kopen, aangezien ik de Champoin Juicer die ik hier ook voorbij zie komen te duur vind voor ruim 300 euro!
Door Lizzy
#487107
Ik heb 'm ook voorbij zien komen en een soort gelijk apparaat (wel duurder) wordt in NL ook in de winkel verkocht. Je kunt daar om een demonstratie vragen. Ik kan even niet op het merk komen, maar ik ben denkende. Goed, ik heb met mijn neus bovenop dat apparaat gestaan bij zo'n demonstratie. Appel ging prima. Wortel ook. Maar spinazie....? Naaaaah, mooi niet he!

Als je serieus voor een sapcentrifuge gaat shoppen, dan is het gewoon het beste om dit soort sites te bestuderen:

http://www.ukjuicers.com/comparingjuicers.htm

Ik geloof dus niet in die Jack Delane (ofzoiets) power juicer! Wel handig is de grote opening waar je een hele appel in kunt mikken, maar ik ken het zeefjes-systeem een beetje en het zeefje in de machine zit vaak vol waardoor het minder goed perst en bladgroente is bij de meeste van die apparaten een drama.

Ik vond dit trouwens ook : http://www.livingfoods.nl/producten_sappers.htm. Een handapparaat voor 30 euri. Geen ideeeee of het werkt maar ik ga me hier eens in verdiepen.
Door iguanaiguana
#488086
Ik heb er een, cadeautje van mijn vriend. ;)
Hij werkt erg goed, alles wordt superfijn gemalen, uit het tuitje komt de sap (eerst voor mij, dan ook wat voor de hond) en in de opvbangbak komt de pulp, dit gaat allemaal naar de hond. Het zeefje raakt niet vestopt omdat het heel hard ronddraait (na 4 appels, 3 peren, 2 kiwi's, halve mango, stukje paprika en komkommer, plak ananas en 3 mandarijnen nog steeds schoon).

Het nadeel is dat het voor fruit erg goed werkt (muv banaan), maar niet alle groentes. Komkommer en paprika gaat goed, maar andijvie lukt niet en tomaat was ook niet zo'n succes.

Voor mijzelf vind ik m dus echt super, maar voor de hond is t maar voor de helft super.
Ik heb m trouwens van de Karwij, daar was ie deze week in de aanbieding (weet de prijs niet)
Door Lizzy
#488098
Dat is ook precies waar ik bang voor was. Harde groente/fruitsoorten perst tie wel uit, maar bladgroente... dat is met de meeste apparaten een drama......
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door