Wie kan mij een lijstje geven?
Lieke

en ja ik ben na veel lezen overtuigd dat vers en vlees goed en gezond is voor je hond en nu wil ik mijn hondjes dus ook laten Barfen...dus ik zal nog veel tips nodig hebben!
Moderator: Lizzy
Hautesse schreef: wat zijn de beste hoeveelheden die ik kan meenemen....Ik zou altijd het meeste vlees en botten nemen en wat minder orgaanvlees. En als je een grote vriezer hebt dan zou ik veel in één keer kopen. Bij mijn slager is het goedkoper als je grotere hoeveelheden koopt, dus vandaar dat ik altijd wel ongeveer 40 kilo vlees in één keer koop. Ik zou ook flink wat pens nemen, want daar eten ze wel redelijk veel van. Veel succes!!
Hautesse schreef: wat zijn de beste hoeveelheden die ik kan meenemen....Ik denk dat je zoveel mogelijk vleessnippers (oftewel spiervlees) kunt meenemen, als hij er tenminste een goed prijs voor betaald. Daarna vleesbotten en daarna orgaan. Orgaanvlees heb je gewoon minder van nodig en het is zonde als je dat te lang in je vriezer hebt liggen (vreet ruimte).
en lizzy ik weet nog niet of ik het met Hautesse ook kan volhouden maar probeer het wel!
Dus alle tips zijn welkom!
Lieke![]()
Hautesse schreef: hoe groot zijn de porties die ik ze mag geven?Het hangt er vanaf hoeveel jouw honden wegen en van het soort portie....