Moderator: Lizzy
AstridStraver schreef: Als ik het me goed herinner dan voeren meerdere mensen met pups met melkgebit kipkarkassen aan pups?Saiko (nu bijna 14 weken) eet regelmatig een hele kip (wel in 4-en gesneden hoor) per dag. Is met vel, bot, vlees etc. Hij kraakt dat gemakkelijk... Ik heb ook eerlijk gezegd nog nooit in de poep van de honden geroerd hoor. Soms zie ik hele donkere poep, soms bijna witte... Meestal gewoon donker....
herder_lover schreef:Ik heb ook eerlijk gezegd nog nooit in de poep van de honden geroerd hoor. Soms zie ik hele donkere poep, soms bijna witte... Meestal gewoon donker....Tjee Elaine, we kunnen een hele dimensie toevoegen aan onze BARF hobby, dagelijks poep uitprakken an analyseren
tieneke schreef: Hier is de ontlasting meestal semi-hard
Heel soms wel eens dun.
Wit tot korrelig komt hier gelukkig niet meer voor,
dat gebeurde wel toen ze nog 50/50 kvv en barf kregen.
En echt geen rare vraag hoor...ik kijk ook iedere dag hoe het eruit ziet,ik moet ze immers meteen weghalen voordat Tinus ze opeet
roefus schreef: ik heb nog nooit zoveel 'poep gekeken' als de laatste twee maanden.Ja went er vast maar aan
het voelt soms redelijk 'gestoord'.
maar het zal er wel bij horen ???
roefus schreef: ik heb nog nooit zoveel 'poep gekeken' als de laatste twee maanden.Toch zijn voor mij mijn poep analyses (alleen visueel - zonder te prakken) een belangrijke leidraad in hoe ik voer. Is het zo hard dat hij het gillend uitpoept, dan is het dus te veel bot in een etmaal.
het voelt soms redelijk 'gestoord'.
maar het zal er wel bij horen ???
Unique schreef: Kan je dat dan nog terug vinden in al die sneeuwJa natuurlijk
tieneke schreef: Ja natuurlijkZo'n heerlijke warme drol die in die ijskoude sneeuw valt, ik denk dat je niet bij CSI hoeft te werken om dat te vinden
Er vallen aardige gaten in de sneeuw(vooral van Tinus)en het is verder een kwestie van oplepelen
tieneke schreef: Ja went er vast maar aan