Hallo,
Ik hoorde van een kennis dat ze 1x per week een rauw ei door het eten van haar honden doet. Is dat goed voor de hond? of juist niet?
groetjes Alies
Moderator: Lizzy
geer schreef: Ik heb Saar net een rauw ei gegeven, gewoon met schil en al...Ik bedoel met schAAl en al...
Ivonne schreef: Alies, als jij dit forum goed had doorgelezen tijdens je zoektocht naar verse voeding voor je hond, dan had je dit geweten !!! of er was je een lampje gaan branden.Ivonne, sommige mensen hebben niet de tijd om uren op barfplaats te lezen. Dus als ze een vraag hebben en die stellen, en wij daarmee een hondje kunnen helpen door hier een antwoord op te geven is dat geen probleem toch?
Voor mij blijkt hier weer een keer uit dat jij niet leest maar direct roept...... en je dus niet verdiept in het onderwerp.
Diegel schreef:nee, ik heb ook geen tijd om uren op de BP te lezen. Maar op het moment dat je je verdiept in vers e.d. MOET je min of meer wel uren lezen om een beetje te weten van de mogelijkheden en het hoe en het waarom.
Ivonne, sommige mensen hebben niet de tijd om uren op barfplaats te lezen. Dus als ze een vraag hebben en die stellen, en wij daarmee een hondje kunnen helpen door hier een antwoord op te geven is dat geen probleem toch?