Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door emielenjolanda
??? ik snap er niks van

mijn basje heeft wormpjes gehad en is er nu weer gelukkig vanaf maar sindsdien poept en piest hij in huis en we hadden het hem net afgeleerd wie weet hier iets op

oja hij krijgt in zijn bench te eten en slaapt er natuurlijk ook maar hij piiest juist alleen daar en poept op het kleed.

wie weet er iets op
Door *Remy*
Gewoon even van voor af aan beginnen met de zindelijkheidstraining. Waarschijnlijk weet hij het gewoon niet meer. Maak de bench kleiner (zet er een doos in) zodat hij daar in ieder geval niet meer in plast, laat hem vaak uit (na eten, slapen, spelen enz), beloon hem (prijzen en/of iets lekker) wanneer hij het buiten doet (hij moet weer beseffen dat buiten poepen en plassen goed is) en hou hem binnen goed in de gaten zodat jullie hem, zonder hem te laten te schrikken en zonder er een probleem van te maken, snel op kunnen pakken en naar buiten kunnen brengen mocht hij signalen geven dat hij iets gaat doen.
ps. Ik zou dat kleed waar hij op poept weghalen

groetjes,

Jacquemine
Door Erna
emielenjolanda schreef: ??? ik snap er niks van

mijn basje heeft wormpjes gehad en is er nu weer gelukkig vanaf maar sindsdien poept en piest hij in huis en we hadden het hem net afgeleerd wie weet hier iets op

oja hij krijgt in zijn bench te eten en slaapt er natuurlijk ook maar hij piiest juist alleen daar en poept op het kleed.

wie weet er iets op
Waarschijnlijk is hij aan het tandjes wisselen. Veel honden worden rond die periode weer onzindelijk. Weer even de zindelijkheid trainen zodat hij wel de bedoeling blijft snappen en het gaat vanzelf over.

Eerst die rottandjes eruit.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door