Mag dit ook gewoon gegeven worden? Volgens mij is het bot vrij hard, maar als ik er een paar meppen met het vuistje (ijzeren hamer) op geef, plet het wel....
Moderator: Lizzy
AstridStraver schreef: Ik heb zelf nog nooit kalkoen gevoerd.Hier zouden ze het gewoon opeten
Iedereen waarwschuwt dat het erg harde botten zijn dus aan een pup zou ik het liever niet geven.
Aan een Borke zou ik het wel durven geven die laat botten liggen die te hard zijn.
herder_lover schreef: Ik heb nu kalkoenkarbonade en kalkoenvleugels gekocht. Lijkt op 50% bot/vlees (de vleugels) en de karbonade lijkt op een varkenskarbonade maar dan van kalkoenIs al veel over geschreven Elaine...ik zelf geef geen ongemalen kalkoenbotten..want ALLE botten zijn hard en scherp, en vooral de vleugels hebben vlijmscherpe dunne botten...ik vind het persoonlijk te riskant om hele kalkoen botten te geven..dus alle kalkoen gaat hier door de vleesmolen..
Mag dit ook gewoon gegeven worden? Volgens mij is het bot vrij hard, maar als ik er een paar meppen met het vuistje (ijzeren hamer) op geef, plet het wel....
herder_lover schreef: nou oke, ik zie er 4... maar de 4de is de 3de van dichterbijIk zou zeggen leef je maar uit en sla er op los!!!![]()