Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jon
Gisteren heeft Lhaki weer een lamsribbetje verorberd. Omdat hij na het eten van de rib altijd wat moeilijk of liever gezegd een tijdje niet poept (1 dag om precies te zijn) heb ik hem wat schelvislever gegeven. Werkt laxerend toch???? Het kwam uit een blikje en zit in 'eigen olie'. Ik heb maar 10 gram (meestal krijgt ie per maaltijd 15 gram orgaan). Gisteravond en vanmorgen gewoon normaal ontlast, niet dun of zo. Toch vraag ik me af als ik hem vanavond nog wat geef is dat dan niet teveel van het goede???? t is natuurlijk wel vet (en gezouten). Lhaki is geen echte viseter maar dit lust ie wel.
Laatst gewijzigd door jon op zo 29 jan 2006, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Ja, wie lust dit niet ;D?! Haute de cuisine ;D! Ik denk dat je vanavond best nog een stukje kunt geven. Maar ik zou zelf niet 1 heel blikje per week gaan voeren. En voor zo'n kleine hond misschien niet eens 1 heel blikje per twee weken. Maar als je hier af en toe een stukje van eet (en misschien de rest zelf op eet?): dan is het prima hoor, ook 2 dagen achter elkaar. Ik zou zelf alleen geen lever van andere dieren erbij voeren.
Door jon
Wat fijn Lizzy dat je weer zo snel bent met je antwoord. Ik vind het zelf ook wel lekker hoor dus het gaat wel op. De ene week 20 gram kippelever en de andere week schelvislever 20 gram kan toch wel he? Je bedoelt toch te zeggen meerdere soorten lever in 1 maaltijd is teveel van het goede?
Door Lizzy
jon schreef: Wat fijn Lizzy dat je weer zo snel bent met je antwoord. Ik vind het zelf ook wel lekker hoor dus het gaat wel op. De ene week 20 gram kippelever en de andere week schelvislever 20 gram kan toch wel he? Je bedoelt toch te zeggen meerdere soorten lever in 1 maaltijd is teveel van het goede?
Ja, dat moet kunnen hoor, deze hoeveelheden lever. Ja, ik bedoelde inderdaad dat je beter niet lever + schellevislever in 1 maaltijd kan stoppen (tenzij je van het ene 10 en het andere 10 gram geeft ;D) omdat het anders wat veel wordt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door