Wij geven 1 kilo kvv (Bibi) per dag aan onze honden. Dit meestal 3/4 dagen per week, de overige dagen Barf. Maar meestal krijgen ze op deze dagen dingen die ook in kvv zitten...kip/rundvlees/pens ::)daar is gewoon makkelijk aan te komen.
Maar ik wil het anders gaan doen.
Nu wil ik dus eigenlijk 's ochtends kvv geven(lekker makkelijk) en de middagen barf en dan dingen die niet in kvv zitten. Zoals geit, kalfsvlees, vis, eend enz.
Maar deze vleessoorten moeten ook nog eens onderverdeeld worden in kop/spier/orgaan...pfff daar kom ik dus niet uit

Mijn idee is nu:
dag1: 500 gr Bibi lam--500 gram geit
dag2: 500 gr Bibi kip/rijst-- 500 gram kalfsvlees
dag3: 500 gram Bibi natuur--- 500 gram eend
dag4: 500 gram Bibimix---500 gram vis
Dag5: 500 gram Bibi lam--- 500 gram...????
dag6: 500 gram Bibi natuur--- half haantje= 600 gram
Dag7: 500 gram Bibimix --- 500 gram ...???
Zoals je ziet heb ik voor twee dagen nog geen invulling gevonden :'(en bij de eend/kalf/geitenvlees, ben ik er niet over uit wat ik daar dan van kan geven?? het liefst iets waar ze op moeten kauwen

Het halve haantje daar zit trouwens ook nog een nekje, en hartje bij in(Lidl)
Verder krijgen ze groentemix, 2xper week een eitje, regelmatig fruit en yoghurt/kwark.
Wie helpt me hiermee? dan kan ik gaan kijken of het hier verkrijgbaar is in de buurt van Gouda ; Dan kunnen we beginnen

De bedoeling is dat we uiteindelijk de weekenden(meer tijd) ook helemaal gaan barfen maar eerst dit maar eens proberen