Kan ik die gewoon als maaltijd geven i.p.v. bijvoorbeeld een halve kip..??
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Oh, ik knip er niks af... ik geef ze zo aan Linga (al sinds ze pup is) en ze is er erg dol op. Vooral op het hoofdje van de kwartel.Ohjee zit er nog een hoofd aan ook
Angelique schreef: Ik dacht te zien bij de Makro dat ze daar hoofdloos waren. (de kwartels dan héZe zitten allemaal stijf bevroren aan elkaar in doosjesmodel, dus kon het niet zien)
Angelique schreef: Ik dacht te zien bij de Makro dat ze daar hoofdloos waren. (de kwartels dan héHier in CZ ook...koop ze zelf niet omdat ze door de nollebakkers als kippennek worden gezien!)
Jojo schreef: FF UppenDe meeste Makro's hebben ze alleen op de versafdeling liggen.
Ik wil ook eens kwartels gaan proberen omdat grote botten als ribben steeds problematischer te eten zijn hier (ivm stikken en kotsen)
Ik kom ook nog wel regelmatig bij de Makro, maar wie kan mij vertellen waar vind ik die kwartels (ze hebben zooooveel vriezers daar, zit vast een systeem in??) en wat kosten ze???
pippy schreef: Ik heb er ook nog 2 in de vriezer liggen....toch ook maar eens gaan geven van het weekendVolgens mij kraken die kleine jongens van jou er ook maar 1 keer opBen reuze benieuwd.
pippy schreef: Jojo..ik weet niet hoe duur ze bij de Makro zijn, maar ik heb er bij de poelier 1.85 euro per stuk betaald en heb geen idee of dat duur is???Bij de Sligro hier kosten ze 1.60 per stuk.
Tienek...weet het niet hoor, want als ik zie hoe ze met een eendenkarkas en kippenkarkas kunnen meuten![]()
![]()