Moderator: Lizzy
Chicken schreef: Heeft iemand nog een goede tip om alle vleesspul handig op te bergen in de vrieser? Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door alles per datum en soort op bergen in zakken, maar nu gaan al die dingen kapot. Ik word er een beetje tureluurs van, ik kan zo vaak dingen niet weer vinden. Moet ik zo'n beetje die hele vrieser leeghalen om te kijken waar iets gebleven is.Heb je een kast of een kist? In een kast kun je per lade sorteren, dat vind ik persoonlijk errug makkelijk, zo raak ik het overzicht niet zo gauw kwijt.???
![]()
jon schreef: Kijk even in een van de topics hieronder, daar wordt invriezen uitgebreid besproken, met foto,shttp://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 45;start=0![]()
![]()
Angelique schreef: Ik heb mijn kist met stukken karton in compartimenten verdeeld zodat ik vakken met soorten heb. Het ligt wel allmaal op 1 bult zonder data, want oud worden doet het hier toch niet.Ahhh dat is ook een strak plan. Ik gooi dat eens in de groep hier.
Breezer schreef: Ik heb alles gewoon in diepvries zakjes zitten. En dan per soort in een grote plastic tas en die staat dan in de vriezer. Erg makkelijk.Zo doe ik het ook, behalve de GFmix, die doe ik in stevige plastic bakjes die ook in de vaatwasser kunnen.
AstridStraver schreef: Zo doe ik het ook, behalve de GFmix, die doe ik in stevige plastic bakjes die ook in de vaatwasser kunnen.Vooral dat in de vaatwasser kunnen vind ik erg belangrijk, ik haat afwassen.
Lil schreef: Vooral dat in de vaatwasser kunnen vind ik erg belangrijk, ik haat afwassen.Ik ook. Ik heb een manuele afwasmachine, bijgenaamd Heer Kruimel 8)![]()