Zal ik de kipfilét samen met de Smuldier compleet geven (omdat 't zo weinig is) of kan ik er beter wat anders bij doen?
Ik ben benieuwd wat ze ervan vind!

Moderator: Lizzy
Annieke schreef: Zal ik de kipfilét samen met de Smuldier compleet geven (omdat 't zo weinig is) of kan ik er beter wat anders bij doen?Het is niet veel, dus ik zou het samen met de smuldier geven.
202Spots schreef: Het is niet veel, dus ik zou het samen met de smuldier geven.Dat ben ik ook van plan, maar ik kon bij de winkel waar ik was geen vleugeltjes vinden (wel iets wat erop leek, heette geloof ik kipkluifjes, ik kijk wel even op barfclub voor een foto van kippenvleugeltjes/nekjes ter vergelijking). Ik vond het gewoon leuk om haar ook eens een echt stuk vlees te geven, dus toen maar gekozen voor de filét.
Maar inplaats van filet zou ik volgende keer liever 'n stuk kip geven waar ook nog wat bot aan zit, 'n stuk borstkast,vleugels, nek of poten of zo.
Peet schreef: O ja...en als je eens een echte lap vlees wilt geven: geef dan een penslapZo'n wolf die een flink stuk penslap in 2 stukken naar binnen werkt. Een tijdje zeer benauwd kijkt...kotst...en het dan weer lekker naar binnen werkt maar er nu beter op kauwend??![]()
![]()
. Dan zie je echt de wolf in je hond naar boven komen
![]()
![]()