Er was geen enkele twijfel, ze greep het uit mijn vingers en heeft het keurig maar uitermate smakelijk opgeknaagd en ligt nu voldaan te slapen... goed he

Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Tenminste ouders die wel wat van jou aannemenschitterend, hier ook wel met logés die mee eten, ongeloofelijk, geef een hond die het nog nooit heb gehad pens, en ze gaan bijna altijd meteen scheuren
En de hond zal wel genieten van zijn verse hap!
conleeuw schreef: schitterend, hier ook wel met logés die mee eten, ongeloofelijk, geef een hond die het nog nooit heb gehad pens, en ze gaan bijna altijd meteen scheurenJaaaa logeetjes zijn altijd dankbare kvv of barf eters. Hier ook een beagle die met erg veel smaak cb at en heel goed kauwde op zijn kippenekjes (wow daar was ik pas echt verbaasd over omdat het een echte vreetzak is) Beestje is dan ook helemaal gek op me als ie me weer zietgenetisch voorgeprogrameerd volgens mij
![]()
conleeuw schreef: schitterend, hier ook wel met logés die mee eten, ongeloofelijk, geef een hond die het nog nooit heb gehad pens, en ze gaan bijna altijd meteen scheurenEn de baasjes zeggen vaak dat hij geen rauw vlees lustgenetisch voorgeprogrameerd volgens mij
![]()
tieneke schreef: En de baasjes zeggen vaak dat hij geen rauw vlees lustnou moet ik zeggen dat hier ook twee honden zijn die in het begin weigerde pens te eten, en ik heb een hond die hier logeert die absoluut niet gediend is van de helft van de barf producten die ik haar aanbied![]()