Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#467929
Misschien een domme vraag hoor maar ik wil graag wel reacties ;D
Mijn vriendin komt volgende maand hierheen en kan wel wat meenemen uit NL vandaan. Wat zou ik haar zoal kunnen laten meenemen aan BARF-onderdelen (geen vis en vlees natuurlijk he) en waar haalt ze dat (goedkoop en goed :D). Bv visoliecapsules, van wie? Waar? Prijs? en zo nog meer. Ik kan hier nl niets aan reforma kopen.... en als jullie ideeen hebben, graag ok vermelden voor wat het is.....

maak me eens blij jullie ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#468021
herder_lover schreef: niemand? ???
Tis zaterdag, dan lopen de meeste mensen in een stadscentrum :P

Ik zou als ik jou was eerst even goed kijken hoe het met de invoerbepalingen zit, men wil bij de douane nog wel eens hysterisch reageren op potjes met pillen.
Door herder_lover
#468067
groot warenhuis? Nee niet echt, dat kennen ze hier niet ;) En invoeren? Hmm, gewoon in de koffer hoor, hier worden bijna nooit koffers gecheckt. MIjn ouders zijn hier aangekomen in november met 2 koffers en 2 stuks handbagage met alleen maar kadoos voor 5/12 en drie verjaardagen ;D En dat mag ook echt niet. Mensen UIT de Antillen worden 100% gecheckt (en volkomen terecht) voor drugs, niet om het binnen te krijgen ;D

EN Okugest em Traumeel, waar is dat voor?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door