Hoe??
Normaal braad ik zo'n schenkel even aan maar moet dat nu ook of moet ik gewoon vlees en water in de pan donderen en laten pruttelen?
Nee ben geen keukenprinces 8)
Moderator: Lizzy
webster schreef: Is deze bouillon voor je zelf of voor je hond? ikzelf als kok maak er meer werk van ik zet de schenkel op met koud water en breng het zachtjes tegen de kook ,tussentijds haal er met een schuispaan het vuil af wat boven komt drijven .Na dit alles voeg ik een zgn bouquet toe groente (knolselderij , wortel,prei en ui het liefst half doorgesneden met de schil er nog om heen vooor een mooiere kleur) Verder is het ook heel smakekijk om er een kruidenbuiltje in mee te laten trekken.klopt ui met de schil er nog om.
Succes
AstridStraver schreef: Gewoon met koud water op zetten, langzaam laten koken, laag laten staan en een uur of 3 laten trekken.Dank!
AstridStraver schreef: Gewoon met koud water op zetten, langzaam laten koken, laag laten staan en een uur of 3 laten trekken.Het recept van Webster is mooier, maar voor de honden doe ik het ook zo.
Doedels schreef: Het recept van Webster is mooier, maar voor de honden doe ik het ook zo.Borke neemt de tijd niet om van het kruidenbouquet te genieten, die klokt het gewoon naar binnen
Marco.j schreef: Ha.. ik ben een echte DFN... Dog-Food-Noob..LOLik sluit me aan bij mijn voorgangers. daarnaast kan het voor honden met blaasgruis of ontsteking handig zijn om extra te drinken.
Bouillon trekken voor de hond?.. nooit van gehoord.. Is dat gezond c.q. goed om wel eens te doen? of is het voor een speciale reden?
Just curious...