ben alleen nog beetje angstig of de botjes geen schade aanrichten want soms slikte ze best grote stukken in ???
Moderator: Lizzy
Bullekes schreef: ja flink meppe heb het bloed op de muur staan hihiihhiihi![]()
Lizzy schreef:uuuuuuuuuuuuh die tip hadik eerder moeten hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Tippie: koop heel stevige plastic diepvrieszakjes en doe het vleugeltje daar in, zit het niet meer tot aan je plafon
![]()
judith1967 schreef: Mijn hond(de grootste)daar heb ik ook heel voorzichtig een platgeslagen kippenekje aan gegeven,vasgehouden zolang het ging(niet lang dus,auw,auw das mijn vinger),toen de vertering goed bleek te gaan (mijn york kreeg ze ook daarna ongeslagen)heb ik ze niet meer platgeslagen,maar gewoon zo gegeven,maar wel constant tegen mijn hond gezegd:kauwen,nou dat zal ie wel niet begrepen hebbenMijn honden kauwen heel netjes, maar ik zit er altijd bij als ze eten. Muts of niet, ik laat ze nooit alleen:-[maar ik hoorde hem ze echt kraken.Ik heb vanavond een goedbevleesde geitenribben gegeven,nou ik heb er bijgezeten totdat ie op was,maar hij kraakte ze echt goed.
Jaa,ik ben echt zo'n muts die bang is dat het verkeerd gaat.
Doedels schreef: Mijn honden kauwen heel netjes, maar ik zit er altijd bij als ze eten. Muts of niet, ik laat ze nooit alleenHier nog zo een, ik zit er altijd bij als Borke eet. Daarom eet hij niet buiten, mij te koud![]()
AstridStraver schreef: Hier nog zo een, ik zit er altijd bij als Borke eet. Daarom eet hij niet buiten, mij te koudKoud hè de laatse tijd? Ik sta te blauwbekken in de deuropening![]()
Doedels schreef: Koud hè de laatse tijd? Ik sta te blauwbekken in de deuropeningBorke eet lekker in zin bench, bevalt me prima![]()
judith1967 schreef: Jaa,ik ben echt zo'n muts die bang is dat het verkeerd gaat.Niet zóóóó heel gek hoor, ik ken dat gevoel. De nekken geloof ik nu wel, maar bij de vleugels trek ik ze het liefst weer uit z'n bek bij wijze van spreken. Maar alles went, ook bij de mutserige types onder ons