Moderator: Lizzy
Bullekes schreef: Pebbles heeft goede poep maar onze gizmo heeft nu dus eigenlijk al een week afwisselende poep de enne keer wat dikker en de andere keer spuitpoep erg dun dus... . Is dat nog omdat ze moeten wennen dat ze nu helemaal vers krijgen of omdat de samenstelling van mijn menu niet helemaal kompleet is nog.. Ik heb hertvlees, struisvlees, orgaanvlees, rundvlees maar heb nog geen botvlees en goede vis aan kunnen komen. Ga vrijdag naar de markt voor kipvleugels en ga na de kerst bij de visboer kijken naar vis... Ohja ze krijgen ook nog groente en verder smuldier kip en smuldier compleet...Het kan zijn dat ze dunne ontlasting heeft doordat je vrij veel spier en orgaan voert en nauwelijks bot (daar zou ik wel rap verandering in brengen). Het kan ook zijn dat ze een virusje heeft. Het heerst als de pieter! Heb je wat Okugest in huis? Dat zou ik dan geven.
roefus schreef: Orgaanvlees en vooral pens geven zachte ontlasting.juist pens kun je goed geven wanneer de boel wat in de war is, beste vuile pens, wanneer de pens goed is, geen probleem.
Daar is de ene hond gevoeliger voor dan de andere (zoals blijkbaar bij jou).
Als je niet aan die kippennekken kunt komen, dan vind je vast die vleugels, ruggetjes of poten.
Denk dat er gewoon toch wat 'bot' bij moet.
Ook weer niet TEveel, want dat gaf hier ándere problemen........
Waardoor ik weer wat extra pens gaf.....dag erna: diarree.
Het IS wat.........
Bullekes schreef: Wat is Okugest???? Ik ga na de kerst ook naar de winkel voor botvlees maar kon het tot nu toe niet vinden... Ik ga kippenvleugels halen eendennekken wilde ze niet en kippennekkken kan ik niet vinden en daarom begin ik met kippenvleugels... Maar tja het is kerst en het lag niet in de schappenJOEHOE nog maals mijn vraga wat is okugest???????????Dus hoop na kerst het wel te vinden...
Bullekes schreef: JOEHOE nog maals mijn vraga wat is okugest???????????Joehoeeeeeee terug
Truus schreef: Joehoeeeeeee terugJoehoeeeeeeeeeeeeee thanks.
Okugest is van VSM en te verkrijgen bij de apotheek of reformzaak.
Lees er hier meer over
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 75;start=0
Bullekes schreef: Joehoeeeeeeeeeeeeee thanksHihi, nee je bent niet te snel met vragen hoor, er staat ook geen aanbevolen hoeveelheid voor hondjes opHet het doorgelezen!! Ga efkes zoeken bij de drogist
gaat dat per gewicht of hoe kijken jullie als jullie iets geven heb nog geen verpakking gelezen dus ben misscien te snel met vragen![]()