Ik ga de DA hier in de buurt nog eens bellen en vragen of hij een en ander kan regelen. Ik ken hem/haar? nog niet zo goed want woon nog maar 1,5 jaar hier en kom niet zo vaak bij een DA
Vorige week heeft Dwan zijn rabies enting gehad bij een "andere" DA waar ik speciaal naar toe was gegaan imv officiele heupfotos en heb de enting(Nobivac rabies) direct gecombineerd. Daar was het ook mogelijk (al hoewel niet gebruikelijk) om titers te bepalen voor "andere" hondenziektes, ze doen het zelf niet maar sturen het op, maar dat is weer een uurtje rijden. Ik wilde het inderdaad combineren met de rabies titer. Hoeft er ook maar 1 keer bloed worden geprikt bij mijn "spring in het veld".
Ik werd trouwens geadviseerd om na twee weken nog eens te enten tegen rabies zodat je zeker bent dat het aantal antistoffen in het bloed groot genoeg is bij de titer bepaling. Dat met name imv de kosten van de titerbepaling. Maf toch! Doe ik niet hoor!!!
Ik was van plan om naast rabies, parvo en hondenziekte te laten bepalen en bij te lage antistoffen nog een(1?) keer te enten. Ipv de "gebruikelijke" cocktail met 1 jaar. Ik weifel nog over de ziekte van Weil.....
Bedankt voor jullie reacties!