pakje 400 gr voor 0,49 cent

maar dit is van het merk smuldier.
kent iemand dit en zo ja wat zijn je ervaringen hiermee?
Moderator: Lizzy
Peet schreef: Vanwege de prijs en omdat er geen complete analyse van Smuldier te vinden is, wordt Smuldier wel eens omschreven als het "instap-modelletje" onder de KVV's....waar Cb of Bibi dan de mercedessen zijn, zeg maar....Gheghe, Carnibest: de mercedes onder de KVV's..![]()
Kokimo schreef: He wat jammer dat ik dit allemaal niet in Franrkijk kan krijgen en nog goedkoop ook! Ik betaal voor een 100gr schone pens bijna een euro!voor 1 euro kan ik een hele kilo krijgen
Wil niemand een export opzetten naar Frankrijk?????![]()
hiram schreef: ik heb vanmiddag ingevroren pens gekocht bij de c1000.Ik vind pens van smuldier heel erg stinken. De honden vinden het heerlijk. Ik koop liever lappen runder- of lamspens
pakje 400 gr voor 0,49 cent
maar dit is van het merk smuldier.
kent iemand dit en zo ja wat zijn je ervaringen hiermee?
hiram schreef: HAAls ik weer naar mijn broer in Breda ga, wil ik voor jou wel vuile pens meenemen hoor. Neem ik wel een runderpens mee, heb je gelijk een kilootje of 10!
bedankt allemaal.
ik ga gewoon compleet vers voeren maar het is voor mij idd ook de enige manier om aan vuile pens te komen.
en het is ook handig als je n weekendje weg gaat of voor als ze in de vakantie n paar weekjes in de kennel zitten.