Heeft iemand hier leuke / interessante artikels over Vers Vlees / BARF welke ik zou mogen gebruiken op onze website?
Dan kan ik op onze website ook informatie wijden aan Voeding van de hond. Dat mist nog op onze site

Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Ik heb wel pagina's over voeding op mijn site staan ,die mag je wel linken of kopieeren als je er iets mee kan.Wil jij ook bronvermelding hebben?
Lara schreef: Lizzy, heb je dat artikel (ik heb het gevonden pagina 8Nee, deze is niet naar de Weimaraner vereniging gestuurd. Het zijn overigens de Barfplaatsleden geweest die dit stukje naar hun rasvereniging hebben gestuurd. Vandaar dat ik het ook redelijk positief heb gehouden) ook naar de Weimaraner vereniging gestuurd?? Ik heb het namelijk nog niet zien terugkomen in het clubblad.......
Lara schreef: Zijn de stukjes al vertaald naar engels??Nee, ik heb ze niet naar het Engels vertaald dus wat mij betreft mag je dat doen hoor! Ik wil het ook doen als je dat liever hebt.....
Zo niet.....
Mogen de stukjes vertaald worden naar het engels?
Lizzy schreef: Nee, deze is niet naar de Weimaraner vereniging gestuurd. Het zijn overigens de Barfplaatsleden geweest die dit stukje naar hun rasvereniging hebben gestuurd. Vandaar dat ik het ook redelijk positief heb gehoudenOk, normaal wordt namelijk elk ingezonden stukje geplaatst in het clubblad vandaar mijn vraag.
Groetjes, Lizzy
Lizzy schreef: Nee, ik heb ze niet naar het Engels vertaald dus wat mij betreft mag je dat doen hoor! Ik wil het ook doen als je dat liever hebt.....Het maakt mij niet uit wie het doet
Groetjes, Lizzy
Lara schreef:Er staat ook en stukje van mezelf ,als je wilt mag je dat gebruiken.
Wil jij ook bronvermelding hebben?
Ik zie net dat jij het ook van Lizzy al heb 1 gedeelte
Ik ben even druk aan het lezen wat ik allemaal kan plaatsen![]()
sylvia schreef:Jij bedoelt het stukje bij Voeding zelf??
Er staat ook en stukje van mezelf ,als je wilt mag je dat gebruiken.
Lara schreef:Nee das geen bronvermelding,maar aangezien het vormvaste sites zijn heb je geen pagina zonder een link plaats of foto plaats (heel lastig) als je die leeg laat krijg je gaten op je site vandaar dat ik er links neer gezet heb.Maar als ik er echt zin in heb en het geduld ga ik een met de dreamweaver spelen en kijken of ik helemaal zelf een site kan bouwen,maar tot dan......
Jij bedoelt het stukje bij Voeding zelf??
Ik dacht namelijk dat dat ook Bronvermelding was aangezien er boven en onder ook een link staat.
Sorry, blonT he![]()
![]()