Moderator: Lizzy
Bullekes schreef: Oke dus gewoon heel en keertje hamertje tik spelen... ik hoop dat dit beter gaat... gisteren had ik ze rundvlees gegeven (een lap) en dat vonden ze maar raar Gizmo wilde het in 1 keer doorslikkken en pebbles wist niet wat ze er mee moest toen heb ik maar weer stukjes gemaakt... Ik hoop maar dat dit beter gaat.......anders snijd het eerst in brokken, en langzamerhand die brokken steeds groter snijden. (het zijn ook wel flinke lappen hè
en naders weet ik het ook niet....![]()
![]()
Bullekes schreef:gisteren had ik ze rundvlees gegeven (een lap) en dat vonden ze maar raar Gizmo wilde het in 1 keer doorslikkken en pebbles wist niet wat ze er mee moest toen heb ik maar weer stukjes gemaakt...Borke weigerde voor zijn ontbijt ook een lap kopvlees, dat is dan geen ontbijt.
AstridStraver schreef: Borke weigerde voor zijn ontbijt ook een lap kopvlees, dat is dan geen ontbijt.Klinkt bekend, ik heb hier ook zo'n gemakzuchtig tiep
Vanmiddag na de training at hi het met smaak op, mnadat hij er eerst een tijdje naar had zitten kijken en mji aankeek met van die vraag oogjes "krijg ik het niet gesneden". Als hij het vanmiddag niet had gegeten dan had ik het vanavond nog en keer ongesneden aangeboden en als hij het dan had geweigerd,k dan was ik het pas gaan snijden.
De luie donder
Als hij maar voldoende trek heeft, dan snapt hij het allemaal beter!
Kruimel schreef: ach, dan gaat het er toch wel in. Maar wel met verwijtende blikken "zie je wel hoe hard ik hier sta te werken?'Maar niet met een kippenbout of kipkarkas, dan staat hji helemaal te genieten en met een stel kleine geitenribben ook. Het is gewoon een kieskeurig ventje en ik heb de indruk dat hoe meer aandacht je daaraan besteed, hoe kieskeuriger ze worden. Ik mis het voordeel om hem van jongsaf aan te laten BARF-en, maar ja toen kende ik het nog niet en toen ik het wel kende voelde ik me er te onzeker mee.