Dit is de allereerste keer dat ik Sybe dit ga geven en wil toch eerst even van jullie horen of dit niets ergs kan veroorzaken in zijn kleine lijfje, .... ja ben nou een maal een bange sch**terd!
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Gewoon kippenvleugels geven.Dacht hier altijd gelezen te hebben om eerst met kippennekken te beginnen
tieneke schreef: Dacht hier altijd gelezen te hebben om eerst met kippennekken te beginnenJa, maar die kan ze dus niet krijgen, dus kan ze daar ook niet mee beginnen...![]()
tieneke schreef: Ze heeft de pup pas 2 dagen LizzyJa, so? Tieneke, ze kan niet aan nekken komen. Dus dan lijkt het me logisch om gewoon lekker te beginnen met vleugels en deze flink fijn te meppen. Of koop een vleesmolentje en maal de handel. Kan ook.
En ze is bezig om hem over te zetten op rauw.
Lizzy schreef: Ja, maar die kan ze dus niet krijgen, dus kan ze daar ook niet mee beginnen...Ja dat lees ik nu pas
Kokimo schreef: ok, dus wel zorgen dat er geen puntige scherpe stukjes meer inzitten!!! Toch?Aangezien je hond dus nog brokjes eet, is het misschien raadzaam ja om het vleugeltje tot moes te slaan. En dit kun je de komende dagen/weken blijven doen.