Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Een zalmkop is niet echt een beginnerskopje.En ik maar met angst overwinnen om zo'n enge kop te kopen nou ja hij moet toch eerst 10 dagen in de vriezer.... DAn ga ik maar wat in blik kopen want de visboer is net weg.... EN ze vinden vis toch wel lekker
Kruimel schreef: Vis in blik is leuk voor het beginnen en voor het lekker. Het nadeel is dat het verhit is en meestal ookg ezouten. Dus als echte maaltijd is de zalmkop zeker wel geschikt, alleen moet je hem voor je bullekes misschien in kleinere stukken verdelen. Met de bijl ofzo 8)staat op verlanglijst inclusief hakblok 8)
roefus schreef: Ik heb sinds zaterdag ook 4 van die zalmkoppen in de vriezer.
NOG erger......ik ben zo stom geweest om de kop van een zwaardvis te kopen, die ze daar hadden liggen.
Sjezus.....wat een joekel.
Ik heb geeneens een bijl......en ik griezel ervan als ik denk dat ik die koppen moet gaan splijten.
Pfff.....vliegt de zooi je zeker om je oren?
Bah, word er ff niet goed van.
Krijg de neiging om die kop van die zwaardvis van de week in de kliko te gooien.
Dat ding is zóóó log.....heb helemaal geen zin om te gaan hakken.....griezel........
roefus schreef: Ik heb sinds zaterdag ook 4 van die zalmkoppen in de vriezer.Zo heeeee... die Roefus gaat nogal tekeer met zijn barf-inkopen
NOG erger......ik ben zo stom geweest om de kop van een zwaardvis te kopen, die ze daar hadden liggen.
Sjezus.....wat een joekel.
Ik heb geeneens een bijl......en ik griezel ervan als ik denk dat ik die koppen moet gaan splijten.
Pfff.....vliegt de zooi je zeker om je oren?
Bah, word er ff niet goed van.
Krijg de neiging om die kop van die zwaardvis van de week in de kliko te gooien.
Dat ding is zóóó log.....heb helemaal geen zin om te gaan hakken.....griezel........
Bullekes schreef: sorry maar kan het niet laten hihihihihihihihi Ben dus niet de enigste... Maar kna je hem niet door hakelaar ofzo of vleesmolen ofoziets ???Haahaaa..door de vleesmolen...
tieneke schreef: Zo heeeee... die Roefus gaat nogal tekeer met zijn barf-inkopenPfff......je weet niet wat je zégt..........
Niet weggooien hoor
roefus schreef: Pfff......je weet niet wat je zégt..........hihihihihihihi.. Ik zeg ook maar wat. Mijn zalmkoppen zijn prima gewicht heb er 3 van 400 gram en eetje helaas 800 gram die moet ook gehakt worden... Gelukkig mogen ze nog 10 dagen in de vriezer liggen voor ik daar aan begin hihi.. En fanatiek he.. JA en dan zeggen ze dat je niets over hebt voor je honden haha......
Ik moet nog éééééven nadenken, bahhh.....ik word er bij voorbaat niet goed van.
En moet je trouwens die Bullekens zien.....lag 'vrijdag' maar 'informatie' te vragen......
Begreep de procenten niet....tsjakka....
Ze is zo fanatiek als Robinson Crusoe.....binnen nóg eens 3 dagen begint ze een eigen slachterij...gedver....
Door 'de hakmolen' zegt ze......die vuile zwaardviskop zeker?
Sjee.....ik sterf tien doden tegelijk.