Moderator: Lizzy
de hond is 1 ,5jr , niet estreem in de groei meerNee, niet extreem in de groei, maar nog wel in de groei, dus mogen ze nog wel wat meer eten dan een volwassen hond.
Mijn flatcoated is 27 kilo en eet 500gr per dag(carnibest).Iedere hond is anders en elk merk is anders, van Rodi moet je wel meer geven dan van Carnibest.
Je zou meer kunnen geven maar na de kilo toe gaan zou het te veel zijn volgens me.Ik vind ook niet dat je perse 1 kilo per dag moet gaan voeren, dat moet iedereen zelf weten, maar het is wel de richtlijn van het merk Rodi.
Lupa schreef: wat doe je voor training?In januari gaan we jachttraining doen en verder de EG1, waar ze met mijn vriend van de zomer voor is gezakt. Dus ik train nu met haar dusdanig dat het volgende keer wel lukken gaat! Ze luistert naar mijn mening nu goed (niet perfect maar goed voor n dametje van 1,5jaar) en mijn idee is: blijven herhalen. Op plaats blijven liggen was haar probleem. Nu kan ze dat al staan er tien honden omheen. Ze zal niet opstaan. (ben ik best trots op) Verder doe ik apporteren met haar. Dat vrij intensief, omdat ze er heel veel plezier in heeft.