Mariska
Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Dan zou je ook geen testikels kunnen voerenMisschien dat je daar idd ook voorzichtig mee moet zijn, getuige dit stukje:
202Spots schreef: Okay...'t gaat hier dus over mensen, en de verschillende types hormonen...en ik denk dat we het met de hormonen in de schildklier of andere organen, dus over protein hormones praten?..in dat geval zou je dus zonder problemen schildklier kunnen voeren ( al snap ik dan nog niet waarom onder mijn 1e link staat vermeld dat mensen schapenschildklieren te eten krijgen als behandeling) maar is het verstandiger om met testikels voorzichtig te zijn omdat geslachtshormonen onder steroïden vallen.
"Hormones can have different chemistry. They can be steroids or proteins. Steroid hormones are active in the body when eaten. For example, birth control pills are steroid hormones and can be taken orally. In contrast, protein hormones are broken down in the stomach, and lose their ability to act in the body when eaten. Therefore, ordinarily, protein hormones need to be injected into the body to have an effect. For example, insulin is a protein hormone. Diabetic patients need to be injected with insulin for treatment.