Ook weet ik dus niet wat er allemaal in die burgers zit en of ze daar oook op zal reageren...
Ik hoop dat mijn verhaal dudielijk is en da tik geholpen kan worden.. En anders graag effe vragen!!
Moderator: Lizzy
Bullekes schreef: nee ik voer alleen pens en hart.Stel je voor zeg, je zou moeite doen voor je honden......
VInd wel dat er eeeeeeeeeerg veel anders bij komt kijken hoor poeh poeh....
Helen schreef: Stel je voor zeg, je zou moeite doen voor je honden......Ik doe al heel veel hoor voor mijn honden ik ben al 3/4 jaar bezig met steeds dierenarts dermatoloog ander voer niwue voer zalfje prikje wil je effe dimmen en normaal doen ik mag toch zeggen dat er veel bij komt kijken maar ja blijkbaar word ik heir ook al verkeerd begrepen
Als je je honden zo blijft voeren dan help je ze de vernietiging in......Hart en pens zijn verre van compleet en je honden komen allerhande vitaminen en mineralen tekort.....Voer samenstellen voor je honden is niet moeilijk, maar zoals met de meeste dingen behoor je je er van tevoren in te verdiepen.
Vergelijk het maar met hoe jij er aan toe zou zijn als je gedurende langere tijd bijv enkel bruin brood en rijst zou eten.....
Helen schreef: Stel je voor zeg, je zou moeite doen voor je honden......\Ohja en van te voren in verdiepe tuurlijk laat ijn hond die allergisch is maar eerst de vernieling in helpen met brokken waar ze reatie op krijgt want moet me er eerst in verdiepen
Als je je honden zo blijft voeren dan help je ze de vernietiging in......Hart en pens zijn verre van compleet en je honden komen allerhande vitaminen en mineralen tekort.....Voer samenstellen voor je honden is niet moeilijk, maar zoals met de meeste dingen behoor je je er van tevoren in te verdiepen.
Vergelijk het maar met hoe jij er aan toe zou zijn als je gedurende langere tijd bijv enkel bruin brood en rijst zou eten.....
tieneke schreef: Ik snap niet waarom je zo fel reageertMIsschien omdat ze ook zo boos reageert alsof ik neit voor mijn honden over heb dat doet pijn want ik heb al honderde euro's over de balk gegooid voor voer, dermatolloog, onderzoeken en dan zeggen da tik neits over heb voor mijn honden dat doet echt veel pijn....
Je vraagt hier om raad en als je dat krijgt wil je niets aannemen en wordt boos omdat het boven je budget gaat...ach weet je,blijf lekker voeren zoals je nu doet en echt zeker te weten dat je de grootste problemen krijgt met ernstige tekorten bij je hondjes ;)sucses!