Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kynida
#433679
ik ben erg trots op die hond van mij, blijkbaar kan hij heel goed beslissen wat zijn maag kan verdragen en wat niet. Vandaag had ik geitennek gekocht en lamslever, eerst heb ik de lamslever en wat los geitenvlees gegeven in zijn bak en dat at hij met smaak op, toen heb ik hem een beetje lamsrib geven en de rest van de geitennek, ook de ribbetjes heeft hij vlug opgegeten, maar bij de geitennek zat hij te twijfelen. Een beetje heeft hij gegeten, de rest bleef liggen. Een paar minuten later kotste hij alles er weer uit, dat viel dus niet goed. Nou dat weet ik dan geen geitennek meer. De hond weet het het best. :D ;)
Door Lizzy
#433746
Knappe hond! Hoewel ik 1 hond heb die eerder acuut misselijk wordt van lever en haar botje niet meer zou willen vanwege de lever en daarna alles uit zou spugen ;D. Dus ik weet het niet, maar ik zou nog niet 100% overtuigt zijn! Wil je nog een keer proberen geitennek aan te bieden zonder dat je vooraf lever hebt gegeven? (just checking)
Door Kynida
#434310
Ik probeer nog wel een keer lever te geven zonder de geitennek, kijken wat er dan gebeurt. Het was dat hij zo zat te twijfelen bij alleen die geitennek en niet bij de andere botjes, vandaar. Ik wist niet dat ze zo heftig konden reageren op lever, met kippenlever heeft hij geen moeite :o :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door