Nu gaf hij ons een bot mee met daaraan een achillespees. Mag de hond dit hebben? Kostte niets, wat aardig he

Moderator: Lizzy
reno schreef:Ik geef hem zo nu en dan een wortel om op de knagen en dat vindt hij helemaal fantastisch.Dat lijkt me niet zo'n goed idee, groente moet je eerst pureren voor je hond.
AstridStraver schreef: Dat lijkt me niet zo'n goed idee, groente moet je eerst pureren voor je hond.ja maar om even lekker te snacken is een wortel toch niks mis mee ?
Lees er meer over in de bibliotheek, o.a. hier:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=795
reno schreef: Nou als je ziet hoe hij het eet......Prima hoor, zolang hij er plezier in heeft is er niks verkeerds mee om hem zo bezig te houden! 8)
Hij knaagt er met zijn voorstanden kleine stukjes af. Net als een rasp zeg maar. Heb geen idee dat het kwaad kan. Het is echt als snack bedoeld, hij krijgt verder complete voeding van Rodi/Carnibest.
Omdat ik hem verder ook nog niet teveel knaagdingen durf te geven ivm de allergie. Hij heeft het knagen echt nodig hoor, het is een vrij drukke hond (we noemen hem wel eens de adhd hond) en op deze manier is hij lekker bezig.