Jetteke krijgt ivm met artrose kvv en glucosamine en visolie, en 3x in de week rood vlees (runderriblap)
Jetteke reageerde in het begin een beetje stram op het voer, ik denk door alles wat haar lijfje nog uit moest, nu ze er goed aan gewent is gaat het heel goed, ze loopt netjes mee en niet meer mank... het is niet dat ze veel beter loopt dan op de brokken maar dat was ook geen streve, als ze er maar het zelfde op reageerde, en dat doet ze.....een pak van mijn hart.
Ook heeft ze nu helemaal geen last meer van plekjes op haar huid (op de buik) dus stiekum toch beter dan op medicinaal voer

Lodewijk vind het helemaal geweldig, ik vind het soms nog een beetje lastig om de juiste verhoudingen te vinden maar dat komt van zelf, er gaat nu nog een hoop tijd zitten in het samenstellen en berekeningen maken voor die week....maar dat komt allemaal op zijn tijd vanzelf....ik vermoed dat ik over een maand of 2 er amper over hoeft na te denken en het geheel van zelf gaat.
Ook heb ik nog even gewacht met harden bot, laat hem eerst maar aan de kippebotten wennen. hij heeft nu in verhouding eigenlijk iets te weinig vleesbotten gehad omdat hij het alleen met kuikenbouten en stukken lamsvlees met een beetje bot (verhouding daarvan is 80%vlees) moet doen, maar volgende week komt er ook konijn, duif, geit, makreel, en zalmkoppen bij zijn menu.
Hij eet alles met smaak, ik kan zo een stuk lamslever aan 1 stuk geven en meneer kauwt hem netjes op. ook restjes groente vind hij prima.
Hij heeft tot nu toe al op:
bloemkool, courgette, bietjes, ei, yoghurt, lepeltje honing erdoor, pijnboompitten, visolie capsules lamsvlees, kippepoten, lams lever, lams hart, kippemaagjes, runderlap, paardenbiefstuk (verwent beesie

Ook merk ik dat hij geen interesse meer heeft in Jetteke haar warme drollen

Alleen nog de hond van de buren (waar we elke dag mee naar het bos gaan) daar doet hij het nog bij, dus hopen dat dat ook over gaat.
(hij doet het alleen met poep van honden die hij onder zijn roedel ziet)
Dus al met al is het heel vlot gegaan en heeft hij niet veel tijd nodig gehad om na 2 en 1/2 jaar brokken over te schakelen op barf.
Hij kauwt alles netjes ...schokt niet....super gewoon

Zo moest ik ff met jullie delen hoor.