hallo,
Tara heeft vandaag voor het eerst rauwe sperzieboontjes gehad. Ze vond het heerlijk, maar mogen honden wel sperziebonen?
groetjes Alies
Moderator: Lizzy
*Alies* schreef: hallo,Hi Alies,als 1 van de groentes in 'n groente mix kan je gerust sperzieboontjes erbij doen.
Tara heeft vandaag voor het eerst rauwe sperzieboontjes gehad. Ze vond het heerlijk, maar mogen honden wel sperziebonen?
groetjes Alies
wiking schreef: PHASIN - 'n soort eiwit - giftig voor mensen - wordt door koken onschadelijk -Thanks!!!
wiking schreef: **Er zit iets in rauwe boontjes.wat niet zo goed is,en ik kan niet op de naam komen**Thanks want ik zocht er ook naar
PHASIN - 'n soort eiwit - giftig voor mensen - wordt door koken onschadelijk -
wiking schreef: **Er zit iets in rauwe boontjes.wat niet zo goed is,en ik kan niet op de naam komen**Giftig voor mensen, maar ook voor honden?
wiking schreef: **Er zit iets in rauwe boontjes.wat niet zo goed is,en ik kan niet op de naam komen**Weer wat geleerd.
sharpie schreef: Kan je je hond nu wel rauwe sperziebonen geven of beter niet???Je zegd het zelf al sharpie....Kan wel...beter van niet..
i.v.m. "Phasin".
sylvia schreef: even of topic Peter maar ik vindt je nieuwjaarskaart geweldig en daardoor heb ik even je website bezocht,en ik vindt dat je er geweldige foto's op hebt staan,en ik vindt jullie Djara een geweldige hond om te zien.Thmx, maar de naam is Richard. Wij zijn ook erg blij met onze honden, zowel Djara als Quanta.