Hoi !
Ik heb een hondje van 6 jaar. Heb haar trouw elke keer laten enten omdat ik dacht dat dit het beste was.
Nu weet ik het niet meer.
Door omstandigheden was ik dit jaar een beetje verlaat, en toen werd ik door iemand gewezen op dat enten misschien helemaal niet zo goed was. Ik ben toen gaan zoeken op internet en zodoende ook hier terecht gekomen. Maar ik word er niet echt veel wijs uit. Ik heb ook het gevoel dat er zoveel tegenstrijdigheden zijn. Tevens woon ik vlak bij een bos waar ook een plas is, mijn hond zwemt niet, maar drinkt wel van het water, waarbij ze er ook wel eens invalt ( oops ;-)) en ze drinkt ook uit stilstaand water. En ze komt ook wel incontact met andere honden tijdens het wandelen.
Wat is nou het beste om te doen ? Want ergens las ik ook dat honden ouder dan 6 niet meer geent hoeven worden omdat die al imuum zijn. Is dat zo ? Wat doen jullie ?
Nou hoop op iet wat verduidelijking. Ik moet eigenlijk in oktober al weer voor de enting, en ben nu dus nog niet geweest omdat ik ook eerst zeker wil weten wat nou het beste is. Is dit heel erg , want ik maak me ondertussen wel bezorgd..
Groetjes,
CC.