Heb ik weer...
Ik geef Tor 'n stelletje kippenbotten die ik gisteren had overgehouden nadat ik 'n kip voor 't mensen eten van ze meeste vlees had ontdaan....er zijn grotere en kleinere stukken met of zonder veel vlees, maar precies genoeg om lekker ontbijtje voor Torretje te hebben..
Ik geef normaal altijd de kip in 1 stuk, maar omdat 't nu 'n beetje van alles was had ik 't in de bak gedaan en de bak buiten neergezet omdat ik weet dat ie 't er uit haald.
Dus meneer gaat aan de gang en kraakt 1 of 2 botten en zuigd de rest naar binnen......
Tjeeeezz...nou hij staat te smakken met z'n lippen en weet niet of ie moet kotsen.....dus ik lichtelijk in paniek aan 'm vragen wat er is.....hij loop niet weg, maar komt dicht bij me staan dus ik denk d'r zit misschien 'n botje over dwars tegen ze gehemelte vast geplakt of stuk bot tusssen ze kiezen vast gaan zitten of zo....
maar neuuuu niks te zien of te voelen.....
Tor gaat rustig verder met slikken en smakken en weer kijken of ie moet kosten...maar er komt niks....
Toen begon ik 't wel beetje 'n eng worden en zag mezelf al naar de DA vliegen met 'n stikkende hond of zo...
Dus ik me hele hand in z'n bek en in z'n keelgat voelen...en ja hoor...daar voel ik 'n bot wat over dwars in ze strot zit.....(net 'n potlood ) jeemig hoe krijg ik dat er uit???
Ik trekken... maar zat vast....ik durfde niet TE hard te trekken want wilde ook niks beschadigen....Tor weer koren...en ik weer opnieuw in z'n bek....
kweet niet precies wat er gebeurde maar ik kreeg de bot er dus niet uit, maar ik denk dat ik d'r toch wat beweging in had gebracht zodat het niet meer vast zat en toen toch naar beneden kon gaan...
Hij heeft nog wel meer geprobeerd om te spugen, en ook nog wel met lippen smakken geweest... maar nu is alles (behalve mijn hartslag) weer "normaal"...hoop ik..