Mijn hond is gek op gedroogde pensstaafjes! Het is puur vlees en het is ook nog eens goed voor de tanden! En ze worden er niet snel dik van!
groetjes Alies
Moderator: Lizzy
*Alies* schreef: Nee Tara krijgt alleen iets lekkers als ze wat goeds heeft gedaan of als we haar hebben uitgelaten af en toe ook wel eens, maar ze krijgt sowieso elke dag na het eten een dentastik voor haar tanden en dat vind ik echt goed spul!Een dentastik van Pedigree of zo waarschijnlijk? Mmm, mag ik vragen waarom je dat goed spul vind?
*Alies* schreef: Omdat haar tanden erg schoon blijven, toen ik dat niet gebruikte moest ik vaak haar tanden poetsen, niet dat ik daar problemen mee heb maar tara vind het absoluut niet leuk, . Ik poetse haar tanden al toen ze 2 maanden was maar ze went er steeds niet aan. En toen probeerde ik dentastik en haar tanden blijven veel schoner en onze dierenarts raad het ook aan. Nou hij vind verse voeding prima dus een slechte dierenarts wil ik het niet noemen!Dat kan wel zijn Alies, maar het neemt niet weg dat deze dingen van Pedigree Pal zijn (volgens mij) en daar heel veel BHT en BHT in zit. En deze middelen zijn niet een beetje ongezond, maar HEEL erg ongezond. Enne, ik poets de tanden van mijn drie honden nooit. Maar ze hebben wel een blinkend schoon gebit. En ze krijgen nooit Dentastik.