Had volgens mij het er al op gezet, maar kan het niet meer terugvinden. Zal wel iets fout gedaan hebben dus.
Maar eerst mijn vraag: waarom broketers geen botten geven? Mijn broketers hebben er geen problemen mee. Het het ze ook niet hoeven leren. Dacht even dat eentje wel een probleem had, maar toen ik het bot dus voor hem vasthield, dacht hij dat mijn vingers ook onderdeel van het bot waren. Au dus Ook gebruikten ze keurig hun kiezen en kauwden de de botten netjes. Moet er wel bij zeggen, dat botten zo lekker zijn, dat ze die van elkaar proberen te pikken, dus ik leg ze wel elk in hun eigen bench, zodat ze niet gaan schrokken, omdat ze bang zijn dat één van de anderen het bot pikt.
En dan nu vis. In de vragen over rauwe vis voeren, heb ik al zo'n beetje alles wat in zee zwemt voorbij zien komen. Maar inktvis ben ik nog niet tegengekomen of ik heb er overheen gekeken. Heeft iemand daar ervaring mee of weet iemand of het kan. Die kleine inktvis (calamares) is vaak aantrekkelijk geprijsd op de markt in Maastricht, dus zou ik het eventueel willen voeren. Mijn honden eten wel brokken, maar krijgen 1x per week vers vlees of vis en 1 tot 2x per week een bot om de tanden te reinigen.