Moderator: Lizzy
Pauline schreef: Weet inmiddels van Lizzy dat zij de haas altijd 2 weken invriest. Heb het dus nu in zakjes in de vriezer gedaan, maar allemensen wat een lucht!!!Hihihi, ja, als het wilde haas is, mikte ik 'm 2 weekjes in de vriezer, hoewel ik ook wel besef dat een wolfje dat niet doet... Maar zo te lezen hoef ik niet echt heel jaloers te zijn om deze buit?!![]()
![]()
Ik snijd 1000x liever vuile pens. Die hazenlucht is zum k*tzen! BRRRR!
Heb Joep wel een klein stukje laten proeven en hij vindt het geweldig. Joris haalt zijn neus er voor op!
Ik vind het ook wel een bloederige toestand hoor, veel erger dan wat dan ook (behalve runderstrot misschien).
Pauline schreef: allemensen wat een lucht!!!O jé, ik ben bezig met het versieren van haas. We zullen wel zien. Ik heb nog altijd een man die overtuigd carnivoor is. Anders moet hij het maar regelen. Hoe zit het eigenlijk met de hagel in wild? Kunnen ze daar hun gebit niet op breken?![]()
![]()
Ik snijd 1000x liever vuile pens. Die hazenlucht is zum k*tzen! BRRRR!
Heb Joep wel een klein stukje laten proeven en hij vindt het geweldig. Joris haalt zijn neus er voor op!
Ik vind het ook wel een bloederige toestand hoor, veel erger dan wat dan ook (behalve runderstrot misschien).
Lizzy schreef: Hihihi, ja, als het wilde haas is, mikte ik 'm 2 weekjes in de vriezer, hoewel ik ook wel besef dat een wolfje dat niet doet.Waarom twee weken in de vriezer? Mila eet hem terplekke op of een paar dagen later, ze weet precies waar haar prooi ligt. In dit geval was het een konijn.