Lil schreef:
Heb nooit vlooien gehad, had vroeger wel een tegelvloer en woonde in de stad. Heb nu een huurhuis met vloerbedekking midden in een groot natuurgebied (met een wildpark). Ik heb alle biologische middelen gebruikt, maar toch vermoed ik sinds een week vlooien (veel krabben en ik vind poepjes, maar geen levende dieren). Heb biologische mand en taptijtspray en gebruik verminex in combinatie met een magneetje aan de halsband dat vlooien en teken zou afweren (bij de teken helpt het echt).
Nu toch gif gaan geven???
Iemand een andere oplossing dan gif (please....)
oh wat erg zeg, ik heb sinds ik geen vloerbedekking heb echt nooit geen last meer gehad van zo'n gruwelijke plaag, maar goed, laat mij dit nou niet te hard roepen. Ik denk als je alle bio oplossingen heb geprobeerd en je vindt daadwerklijk vlooien poep, dan is het mischien zaak om eenmalig een behandeling met gif te doen, ook je stofzak van je stofzuiger zou ik willen aanbevelen, ik weet dat daar ook kleine rotzakjes in kunnen uitbroeden. Maar mischien heeft anderen nog een mogelijke oplossing, ik zou in zelf in ieder geval maar over gaan tot chemische bestrijding, bedden, vloerbedekking, stofzuiger en al.
Sucess ermee.