Ik heb het gelezen hier maar kan het niet meer vinden.Dus welke groenten mogen er nu wel(b.v.Boerenkool)?
Tineke
Moderator: Lizzy
Wanda schreef: Ik heb het gelezen hier maar kan het niet meer vinden.Dus welke groenten mogen er nu wel(b.v.Boerenkool)?Ja Boerenkool mag, en Spinazie bevat 'n hoog gehalte van oxaalzuur,en Teveel spinazie kan dan de opname van calcium tegenhouden.
Tineke
Wanda schreef: Crisis wat een puinhoop,en je houdt geen bal over.Volgende keer maar kilo's te gelijk doen.Ben voorlopig ff bezig die k*tmachine schoon te maken.Ging mooi niet in de blender.Maar ja je hebt iets over voor je bloedjes van hondenWelcome to the wonderful world of BARFing!!!
![]()
![]()
![]()
Tineke
Bink schreef:Waar doe je het dan nu mee, wat voor machine bedoel ik en waarom ging die ander kapot?Ha ha, jaaaa heeeel herkenbaar dit. Heb ook net staan maken en toen ging de machine stuk...grrrrrrr.
Wanda schreef: Echt niet,ik heb nu voor alledrie nog 3 x in de vriezer liggen en volgende keer neem ik echt kilo's tegelijk.Hier is het standaard 3 uur voor drie kilo groentemix en ik kan mijn tijd echt niet verbeteren
Trek ik er een dagje voor uit.
![]()
![]()
Tineke
Bink schreef: ..ik gebruik een magimix waar ik alles in een keer inkieper. Ze zeggen dat de bak waar alles in gaat gewoon in de vaatwasser kan, n ou mooi niet. De deksel is nu gespleten waardoor de hele machine het niet meer doet...grrrrrrrrrrrrrrKan je niet alleen 'n nieuwe deksel bestellen dan?![]()