[quote="geer"]
Hmmmmmmm, dat zou natuurlijk ook nog kunnen, al begint ze stipt om 8 uur 's ochtends met "druk doen", omdat ze eten wil (zich tien keer omdraaien in die rieten kraak-mand, tegen het bed opspringen, piepen, blaffen, snurkgeluiden maken

)...
Als ik kijk naar vandaag, denk ik dat ik de avondmaaltijd misschien het beste in een keer in de kong kan stoppen. Ik heb dat ding om 3 uur gegeven, gevuld met een schijf Rodi en afgedekt met twee plakjes lam/rijst worst, en ze is er nu nog mee bezig. Om haar nu alweer eten in haar bak te geven, dat vind ik teveel. Voortaan krijgt ze gewoon, wanneer het mij uitkomt, haar avondmaal in de Kong. Na twee uur met dat ding hannessen ligt ze voor pampes.... Alleen 's ochtends hou ik het om 8 uur. Ten eerste omdat dat vaak zo uitkomt als wij moeten werken, en om een dag weg te gaan zonder haar eerst eten te geven lijkt me geen goed idee. Ten tweede omdat ik ook wel eens uit wil slapen. Ik heb haar een tijdje proberen te negeren, maar ze slaapt op onze slaapkamer, en houdt gewoon niet op met klieren tot ze eten krijgt. Nu hoef ik dus alleen het bed uit te wippen, eten te geven en dan duiken we er met z'n allen weer in...
[/quote]
Misschien kan je het beter s'morgens in de kong geven,dan heeft ze wat te doen als jullie weg zijn en geef je haar aan het begin van de avond gewoon haar maaltijd in een bakje en daarna nakkes,nada ,niente