Vandaag ook langs Foppen paling en zalm gereden maar zij hebben al iemand die de zalmkoppen koopt

en zitten niet op een particulier die komt zeuren te wachten en zo is het bij de meesten. Ook bij een slachter in de buurt geweest waarvan m'n slager zei die hebben zat, die slachten nu zo'n 600

De enigste deal die ik heb kunnen maken is dat een buurtsupertje z'n vlees wat over de datum is apart houd en dat kan ik kopen voor een redelijke prijs.

Al met al heel wat adressen bij langs geweest maar ze hebben of niks of hebben er al mensen voor.

Je zou bijna weer brokken gaan voeren.
Het enigste goede adresje is mijn kippeman.
Nu kan ik volgende week weer terugkomen bij mijn slager en moet ik maar kijken wat hij heeft.Vandaag zou ik ook runderstrotten krijgen maar niks hoor en om nou elke dag vlees bij te moeten kopen is ook wat.
Ik geef Tarek (44 kg) en Yvanka (28 kg) nu evenveel dit kregen ze met brokken ook al en Yvank is zo'n hyperdepiep

Ik heb wel het idee dat ze weinig eten of komt dat door dat ik 2x p/dg een bak brokken gewent ben?
Want zoals 'savonds is het dus maar 130 gr vlees volgens het menu en eventueel een beetje tafelresten.