[quote="conleeuw"]
neen, maar dan kan je wel kiezen wie je neem. Ik reis liever vijftien minuten naar een goed dierenarts dan een slechte hier in onze dorp als jij begrijp wat ik bedoel

Ik weet, als ik mijn dierenarts bel, voor mij klaarsta, ik weet dat zij gewoon goed is in het stellen van diagnose. Zij luistert naar mij, en laat mij mijn eigen beslissingen maken zonder dat ik mij schuldig hoef te voelen.
[/quote]
Dus jij hebt de voor jouw perfecte da gevonden dan.

Nou, toen wij naar huizen gingen kijken in de noordoostpolder hadden wij de honden bij ons en tussendoor gingen we ff lekker naar het bos. Na een half uur begon Barney heel erg te kwijlen, kuchen en was spontaan aan de diarree. Daar dus een dierenkliniek gezocht en naartoe gegaan. Deze heeft ons toen super geholpen, gelijk een praatje gemaakt en deze blijkt ook qua enten aardig op de hoogte. Dit wordt daar dus onze da. Erg practisch, want er zit ook vanalles. Oh ja, met Barney is alles gelukkig goed afgelopen, maar heeft wel iets heel erg verkeerd binnen gekregen.
Overigens was onze da hier ook een goed arts, heeft ons altijd goed geholpen, alleen dus wat achter wat betreft enten.