Chasey(bijna 4 jaar) was een brokken hond tot vorig jaar september toen ben ik overgegaan op 3 dagen vers per week, nu is dat dus 7 dagen vers per week, maar hij vreet alles ,maakt niet uit brokken=jammie, vlees = precies hetzelfde jammie. Hij heeft altijd alles gegeten wat je hem voorzette(kreeg hem met 10 maanden oud, dus van daarvoor weet ik bijna niets) het was alleen bij veel brok merken, het ging er in en kwam er na een half uur weer even snel uit. Heel veel merken brok ook de duurder DA merken geprobeert allemaal hetzelfde. Tijdens mijn stage had ik kennis gemaakt met Eukanuba en dat was dus het enigste wat meneer binnen hield. Toen hij ruim 1,5 jaar was kon hij ook ineens andere brokken eten zonder die wer uit te kotsen, maar ik zag dat hij er mooier uitzag met Euk. Tijdens mijn zoektochten op doggynet merkte ik dat vers vlees erg populair was en ik kon via essie wel wat proberen. Bak was binnen no time leeg (net nog iets sneller dan met brokken) en hij keek me aan met de blik van: wauw dit wil ik wel vaker. Zo gezegd zo gedaan.
Hij krijgt nu nog wel eens in het weekend brokken als we weg gaan of als ik eens vergeet

bibi uit de vriezer te halen.
Nu we heel wat hondjes in de vakantie opvang hebben, is het dus zeker 2 maanden alleen maar vers vlees. Ookal blijft hij een snaaieer, want vanmiddag zag ik dat hij op het bedrijf even snel een flinke hap brokjes nam van Joepie en Sissy.