Ben gisteren Benjo's eerste Duck gaan kopen (want veel keuze heb je in belgie niet heb ik begrepen)en zijn eerste maaltijd is voorzien voor vanavond...spannend!!
Ben alleen een beetje bang hoe hij gaat reageren...vandaar een paar vraagjes om me wat te gerust te stellen...
1.Normaal wou ik pas na onze verhuis naar Antwerpen overschakelen maar ik wou hem absoluut nu al van die brokkentroep afhelpen...ik werk uiteraard en Daniel ook en nu ben ik bang dat hij enorme diaree zou krijgen...zet ik hem niet beter over als ik een hele week in verlof ben om hem wat in de gaten te houden? (ik ga wel s'middags naar huis om met hem te wandelen en hij is nooit langer dan 3 u alleen)
2.Ik heb de variant Lam/Rijst genomen omdat hij van 100% brokken komt.Is de overgang dan niet makkelijker omdat er nog wel wat granen inzitten?Ik durfde bv nog geen lever nemen kwestie van hem niet te "overlaxeren"
3.Benjo weegt nu 5,7kg volgens de Ducktabel mag hij dus een goeie 200g hebben is dat genoeg?en wat mag ik hem nu al geven als "gezonde" snack om op te knabbelen(gezien het vroege stadium)?
Zo dat zijn mijn en Benjo's eerste wankele pasjes in versvoer ik houd jullie uiteraard op de hoogte van hoe het gegaan is en dan zijn er misschien nog wel wat vragen die reizen...
Bedankt allesinds!