Zit ik alleen nu even diep na te denken waar ik zo'n megapens ga snijden/hakken ??? Effe kijken of ik nog ergens wat hout heb liggen wat vies mag worden.
Langzaamaan kom ik dan aan steeds meer barf-spul!!!
Moderator: Lizzy
EstherVanPuck schreef: Als het goed is krijg ik vandaag vuile pens!!! Op ringtraining had ik het met iemand (KarinvanBlitz) over versvlees en waar te halen, en de stagiare ving dat op en riep dat zij een kennis heeft die af en toe slacht. Nu was Martijn gisteren op ringtraining en vertelde ze dat hij vandaag ging slachten, dus of we dan interesse hadden in de vuile pens en 'boekmaag' ofzo. Jaaaaaahhh!!!!!!! Dat wordt dus vandaag gebracht.... hopelijk past het in de vriezerReken gerust op een kilootje of 15 (als je de hele pens krijgt en als het van koe is)![]()
Zit ik alleen nu even diep na te denken waar ik zo'n megapens ga snijden/hakken ??? Effe kijken of ik nog ergens wat hout heb liggen wat vies mag worden.
Langzaamaan kom ik dan aan steeds meer barf-spul!!!
EstherVanPuck schreef: Ik heb niet zo'n grote, scherpe schaar... en ook geen zeil!Ja, ik zou zeggen "veel plezier"Ga nu maar even snel zoeken wat ik er dan onder kan leggen. Ooooooh, dat wordt een smeerboel
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Ja, ik zou zeggen "veel plezier"Ik vlieg even naar het dorp!!!!!! Ze is er toch nog niet...!
Ik heb mijn schaar trouwens gewoon bij de Albert Heijn gekocht. Wereld-ding! Plastic tafellaken kun je trouwens makkelijk bij zaken als Marskramer per meter kopen!
Kruimel schreef: Nou, dan is het donker en ze slapen, dus een ideale tijd lijkt meOf ze bellen de politie dat ze denken dat je iemand aan het slachten bent![]()
Maris schreef: Of ze bellen de politie dat ze denken dat je iemand aan het slachten bent, ja lijkt me geweldig, heb helemaal beeld![]()
![]()